![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu am votat aspirat..
majoritatea masinilor turbo pe care le-am condus au fost diesel, una singura pe benzina (audi s6).. la cele diesel nu mi s-a parut asa dernajant lagul, dar la s6 era chiar fff dernajat.. pana la ~3000 ture mergea ca naiba, cred ca il faceam si eu cu a mea :unibrow: , dupa care, pana la 7000 ture rupea pamantul ... prefer una cu motor mai mare aspirat care sa traga uniform de la relanti pana la rosu.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (florin83) stiu ce e, nu m-am exprimat bine..
o calcam si dupa 1-2sec se ducea.. ![]() la dieseluri nu mi s-a parut asa mare lag-ul asta e specific turbinelor cu turbina mica si compresor mare (gen hybrid T3/T4), sau daca intercoolerul este cam mare - dureaza ceva timp pana turbina ajunge la regim (de multe ori la peste 120.000rpm) sau pana se comprima aerul din zona tampon (intercooler) .. acele 1-2s de care vb motorul diesel are oricum cuplu mare in ture joase, asa ca nu are nevoie de prea mult boost pana la 3.000rpm - dupa aia incepe sa-si faca si turbina treaba .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 05:28 PM |