florin83
Jan 10 2006, 04:52 PM
eu am votat aspirat..
majoritatea masinilor turbo pe care le-am condus au fost diesel, una singura pe benzina (audi s6).. la cele diesel nu mi s-a parut asa dernajant lagul, dar la s6 era chiar fff dernajat.. pana la ~3000 ture mergea ca naiba, cred ca il faceam si eu cu a mea :unibrow: , dupa care, pana la 7000 ture rupea pamantul ...
prefer una cu motor mai mare aspirat care sa traga uniform de la relanti pana la rosu..
SUPERBEC
Jan 10 2006, 05:08 PM
ce spui tu acolo nu este lag turbo.
asa sunt masinile turbo, dar pt ca tragea f bine dupa 3 k nu inseamna ca pana in 3 k nu trage, e doar impresia ta
ai nota 4 pt ignorantza
TiL
Jan 10 2006, 05:14 PM
Aspirat, asta din experienta mea cu 2,5 si 1,8 benzine aspirate si 2,4 turbodiesel. Td-ul mi se pare cam imprevizibil, inca nu stiu sigur cand o sa intre turbina si mi-e cam frica sa ma bag in depasiri. In plus, nu-mi place sa retrogradez, dieselului nu prea-i plac turatiile mari. Poate ca o benzina turbo m-ar face sa ma razgandesc, dar e putin probabil.
Ideal: benzina cu cat mai multi cilindri. Oare cum o fi cu un V8 sau V10 sau V12? :crybaby:
alex230ro
Jan 10 2006, 05:16 PM
Eu indecis ma gandesc cum o merge un 850 CSI dar imi amintesc de Alpina biturbo si nu stiu ce sa votez :crybaby:Later edit :baga si tu Florine ambele in poll sa votez si eu ceva
kali
Jan 10 2006, 05:18 PM
am votat TURBO,
dar cred ca era mai indicata comparatia : aspirat / supraalimentat ....
ca turbo este doar o modalitate de supraalimentare ....
florin83
Jan 10 2006, 05:18 PM
stiu ce e, nu m-am exprimat bine..
o calcam si dupa 1-2sec se ducea..
la dieseluri nu mi s-a parut asa mare lag-ul
TiL
Jan 10 2006, 05:20 PM
Depinde si ce vrei de la masina, comportament bun si previzibil pe viraje sau sa fuga? Ca td-ul asta e groaznic pe viraje, dar la viteze de peste 100 km/h trage de zici ca-i 2.5-ul benzina care are vreo 35 cai in plus.
alex230ro
Jan 10 2006, 05:22 PM
Ia ghici

:ninja:
io'sŪ
Jan 10 2006, 06:44 PM
am votat.......... ia ghiciti? :unibrow:
kali
Jan 10 2006, 07:48 PM
QUOTE (florin83)
stiu ce e, nu m-am exprimat bine..
o calcam si dupa 1-2sec se ducea..
la dieseluri nu mi s-a parut asa mare lag-ul
asta e specific turbinelor cu turbina mica si compresor mare (gen hybrid T3/T4), sau daca intercoolerul este cam mare - dureaza ceva timp pana turbina ajunge la regim (de multe ori la peste 120.000rpm) sau pana se comprima aerul din zona tampon (intercooler) .. acele 1-2s de care vb
motorul diesel are oricum cuplu mare in ture joase, asa ca nu are nevoie de prea mult boost pana la 3.000rpm - dupa aia incepe sa-si faca si turbina treaba ..
florin83
Jan 10 2006, 07:50 PM
la diesel intra mult mai devreme 1700-2000
George77
Jan 10 2006, 08:33 PM
Eu am votat cu supraalimentatele chiar daca Bmw nu obisnueste sa foloseasca acest sistem la benzina , la diesel in momentul de fata este indispensabila supraalimentarea ca altfel.........
TiL
Jan 11 2006, 10:17 AM
QUOTE (io's)
am votat.......... ia ghiciti? :unibrow: :p
pai tu n-ai de ce sa te plangi

ai o mana si ceva de cilindri, aproape o galetusha capacitate cilindrica si turbina pe deasupra...
io'sŪ
Jan 14 2006, 09:00 PM
QUOTE ("TiL)
pai tu n-ai de ce sa te plangi

ai o mana si ceva de cilindri, aproape o galetusha capacitate cilindrica si turbina pe deasupra...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.