![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atentie ca prea multe invarteli strica!
am facut pana la munte la o roata din spate.. cand am fost cu roata la vulcanizare mi-a zis ala din prima: "te-ai dat cu frana de mana, nu?" :unibrow: nu am inteles ce vrea sa zica, asa ca l-am intrebat.. cica cand masina se invarte cauciucul se misca pe latimea jantei si intra zapada/apa intre el si janta (unde se pune lipiciul ala), ceea ce face ca sa se dezlipeasca.. asa a fost la mine si cica asta e cauza multor pene iarna. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
2,5 fata (235) si 2,6 spate (265), cam zdruncina dar asta e, nu vreau sa ma duc cu jantele la sudat/indreptat
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 11:54 PM |