![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atentie ca prea multe invarteli strica!
am facut pana la munte la o roata din spate.. cand am fost cu roata la vulcanizare mi-a zis ala din prima: "te-ai dat cu frana de mana, nu?" :unibrow: nu am inteles ce vrea sa zica, asa ca l-am intrebat.. cica cand masina se invarte cauciucul se misca pe latimea jantei si intra zapada/apa intre el si janta (unde se pune lipiciul ala), ceea ce face ca sa se dezlipeasca.. asa a fost la mine si cica asta e cauza multor pene iarna. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Sunt 205/60R15 Michelin Pilot Alpin
Nu topaie, masina e destul de grea - 1330Kg De obicei pun 2.4 pe fata, 2.7 pe spate - valori recomandate (pe usa) cand ai 4 pers. si bagaje La vara - pe rotile de 17" - clar o sa pun 2.8 cu 3.2 sau alta combinatie de bun gust ![]() Io prefer sa le umflu la limita superioara (cat sa nu ajunga ca un "U" si sa se toceasca doar pe interior), urasc sa vad rotile "dezumflate" ![]() La tico am pus 2.1 cu 2.2 parca.. zici ca are servodirectie acum ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 11:57 PM |