![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
ce presupune schimbarea de motor de la 320 la 325 sau 330, in ceea ce priveste actele ?
presupun ca teoretic ar trebui trecut pe la RAR... omologare...acte etc :finger: din ce am vazut pe forum , se pare ca multi dintre voi ati facut sau intentionati sa faceti transplant de motoare. cat de dificil este dpdv al hartiilor? sau pur si simplu le schimbatzi si atat? e tentant un 328 la care sa platesti taxe ca la ca un 316... :ninja: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
pai daca omologhezi motorul e clar ca platesti pt capacitatea respectiva
dar in cazul unui urs 320 cum se procedeaza, legal, sa ii faci upgrade la 2.5? motorul il aduci de afara, trebuie acte la el? sau te duci cu motoru gata schimbat si le zici alora ca asta e treaba, sa faca bine sa iscaleasca actele cu modificarea ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:24 AM |