![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
salutare,
am desfacut capacul de la quloasa ..aveam o banuiala ca nu am garnitura buna. se scurge ulei pe bloc. acuma, cu ocazia asta as vrea sa verific si tachetii. As vrea sa stiu cum se face reglajul. Face unul zgomot la pornirea la rece. Am facut rost de o lera (lamele de otel de dif. dim.) stiam ca 0.3 e distanta, parca? si mai stiu ca se face manevra cu motorul rece. Deci cum se face? Ce suruburi se strang? exista o ordine? daca mai e vre-un topic explicativ... multam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
de ce trebuie reglati intr-o anumita ordine? cati am reglat pana acum niciodata nu am tinut cont de ordinea de aprindere, i-am luat la rand.
votez si eu [b]0.30 pt m10 si m30[/b] si 0.25 pt m20, nu va mai speriati de sunetul tachetilor, e normal sa se auda tare |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 10:38 AM |