![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atentie ca prea multe invarteli strica!
am facut pana la munte la o roata din spate.. cand am fost cu roata la vulcanizare mi-a zis ala din prima: "te-ai dat cu frana de mana, nu?" :unibrow: nu am inteles ce vrea sa zica, asa ca l-am intrebat.. cica cand masina se invarte cauciucul se misca pe latimea jantei si intra zapada/apa intre el si janta (unde se pune lipiciul ala), ceea ce face ca sa se dezlipeasca.. asa a fost la mine si cica asta e cauza multor pene iarna. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (Iulika0069) Io pe spate le umflu de obicei la 2.7 -- 3.0, nu cred ca mai intra ceva pe langa janta la presiunea aia..
![]() pai si nu tzopaie la presiunea aia??? cred ca e piatra pe spate.... :retard: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 10:08 PM |