IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> tacheti/reglaj, cum se face?
lucian
post Apr 14 2009, 05:06 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



salutare,

am desfacut capacul de la quloasa ..aveam o banuiala ca nu am garnitura buna. se scurge ulei pe bloc.
acuma, cu ocazia asta as vrea sa verific si tachetii. As vrea sa stiu cum se face reglajul.
Face unul zgomot la pornirea la rece.
Am facut rost de o lera (lamele de otel de dif. dim.)
stiam ca 0.3 e distanta, parca? si mai stiu ca se face manevra cu motorul rece. Deci cum se face? Ce suruburi se strang? exista o ordine?
daca mai e vre-un topic explicativ...
multam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
io'sŪ
post Apr 15 2009, 01:57 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



la motoarele M10 si M30 distanta la rece e 0,30 si la admisie si la evacuare
la motoarele M20 distanta la rece e de 0,20 si la admisie si la evacuare

reglajul tachetilor se face in ordinea aprinderii, 1-3-4-2 la motoare in 4 si 1-5-3-6-2-4 la motoarele in 6 (cilindrul 1 este cel de la distributie)

PS: la motoarele uzate, unde exista uzura la axa cu came si culbutori NICIODATA nu o sa reuseasca reglajul la tacheti


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 07:55 AM