![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
salutare,
am desfacut capacul de la quloasa ..aveam o banuiala ca nu am garnitura buna. se scurge ulei pe bloc. acuma, cu ocazia asta as vrea sa verific si tachetii. As vrea sa stiu cum se face reglajul. Face unul zgomot la pornirea la rece. Am facut rost de o lera (lamele de otel de dif. dim.) stiam ca 0.3 e distanta, parca? si mai stiu ca se face manevra cu motorul rece. Deci cum se face? Ce suruburi se strang? exista o ordine? daca mai e vre-un topic explicativ... multam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu mai fac nimic. curat capacul, inlocuiesc garnitura si pun capacul la loc.
oricum nu am 025 pe lera asta, asa ca o las pe alta data. am fost surprins sa vad metal auriu si curat. nea Florine, dupa sarbatori poate vii in dr. Taberei sa faci reglajul. dau o canistra de benzina si ce-o mai fi... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 08:02 PM |