![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 232 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 975 Car: 2 x E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Salutare!
Acum ceva timp am luat acest 325iX (fostul BUT) pt drift. Masina avea diferentialul fata spart asa ca l-am inlocuit, curios fiind, cum se comporta masina cu 4x4. La cercuri e tare pt ca se invarte ca un titirez, dar in rest nimic special, avand in vedere ca la prima ninsoare era incontrolabila la peste 40 km/h. Pe 30 dec in drum spre pitesti s-a dus flansa din fata, si cu toate ca nu era in plan chiar acum, am inceput cu ajutorul unui mecanic, sa o modific. Masina nu mai are interior de cand am cumparat-o, acum sunt doar 2 scaune Sparco. Momentan am facut urmatoarele: 1.montat cutie normala, pt ca am grup 3.91, deci destul de scurt pt o cutie ZF 2.frane schimbate 3.filtru de aer K&N 4.short-shift 5. kit distributie Sunt multe de facut la ea, dar o iau incetul cu incetul. Vreau sa va rog sa-mi spuneti ce credeti voi ca ar trebui pus pe ea si ce nu, incepand de la spoilere pana la jante. Caut jante albe sau negre mat pt ea. ceva poze? Multumesc si numai bine P.S.: revin cu poze maine This post has been edited by Vlad_RLG: Jan 9 2009, 02:27 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 232 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 975 Car: 2 x E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Azi am rezolvat micile probleme ale masinii si anume:
- bordul + aeroterma nu mai functionau din cauza unei sigurante arse ( bine ca nu a fost mai rau) - motorul se limiteaza acum in 6500, am umblat putin la debitmetru, i-am dat cu creionul pe banda unde se plimba capul de citire - s-a schimbat pompa de benzina care era sh si nu mai avea viata lunga cu una noua Multumesc Mouse pt ajutor! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 01:46 AM |