![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (ve) La cei cu benzina nu am auzit de asha ceva.
Ei bine, eu am motor pe benzina si am patit asa ceva. Cauza: stutul de la chiulasa, pe care se fixeaza furtunul care pleaca din fatza chiulasei catre calorifer, era foarte corodat. La turatie mai mare, incepea sa traga ceva aer pe acolo in instalatie si la revedere caldura. La turatie redusa, instalatia se aerisea si venea caldura.
Eu nu cred ca e caloriferul infundat. Eram convins ca e defecta electrovalva de la calorifer Am curatat stutul, am strans ca lumea colierul si am scapat de problema. Asta se intampla in tarziu in toamna 2003. Ca fapt difers, in primavara 2004 am fost nevoit sa schimb garnitura de chiulasa... sa fie vreo legatura intre cele doua evenimente, sa nu fie... Verificati atent traseele de racire, dar si electrovalva de la calorifer. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:41 PM |