![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, al meu a fost folosit prea mult cu luminile aprinse si beculetele au reusit sa topeasca plasticul portocaliu care transmite lumina prin bord, asa ca iluminarea pe cadrane e destul de slaba.
Aveti vre-un bord/carcasa de bord de E28 care nu va trebuie? Dau un suc natural. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
In sfarsit cineva cu aceeasi problema: la viteza mare baga aer rece. Se pare ca problema e specifica diesel-ului. La cei cu benzina nu am auzit de asha ceva.
Eu nu cred ca e caloriferul infundat. Eram convins ca e defecta electrovalva de la calorifer (raspunsurile pe site-urile straine de e28 astea sunt). Ultima data cand am fost la mecanic i-am zis de problema asta si a zis ca nu e electrovalva ci faptul ca radiatorul e supradimensionat si se receste prea tare la viteza. Solutia: sa acopar o bucata din el. Nu am plecat la drum lung inca asha ca nu am apucat sa testez solutia asta. Temperatura pe bord nu scade pentru ca in motor nu scade temperaura apei. Numai in radiator. Eu ma mai gandesc sa caut si o masca de iarna (cu grila astupata) care dupa mine e o solutie mult mai eleganta decat un carton pe radiator. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 04:11 PM |