![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 23-March 09 Member No.: 2,632 Car: BMW525i Engine: m20 2.5 170cp ![]() |
Va salut,de ceva timp au aparut unele probleme in mersul motorului,indiferent daca o pornesc la cald sau rece porneste urat in sensul ca invarte cam mult la automat,iar uneori porneste innecat(sper ca m-am exprimat corect),la relantiu are un usor tremurat,in interior se simte cel mai bine,relantiul oscileaza intre 100 200 rpm,iar daca pisc acceleratia usor de mai multe ori da sa se innece de oprit nu se opreste motorul dar face foarte urat iar relantiul scade foarte mult si urca,daca o turez in 5 6000 la relanti scoate mult fum,in mers are unele momente cand baga frana de motor cu toate ca o accelerez dureaza 2 3 secunde.Pana acum i-am schimbat sonda lambda(cu una noua), am curatat debitmetrul si IACV.Eu suspectez acestea doua din urma si va intreb daca poate sa fie si de la altceva?Va multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
verifica si bujiile, injectoarele, fisele, bobinele, FPR (fuel pressure regulator - e in capul rampei de admisie) cat si vacuumurile de la motor.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:51 AM |