![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Am fost la 4 mecanici pana acum si nu pot sa-i dau de cap. A pus si pompa de presiune poate pierde pe undeva, dar nimic.
Imi scade cam un litru, exact cat sa se aprinda martorul in bord, dupa care pot merge cu ea cat vreau ca nu mai pierde. Temperatura nu mi-a crescut niciodata. Nu da pe afara. O chestie un pic cam ciudata, dar ma seaca. Inca ceva, imi scade relantiul in momentul in care scot din viteza, sau o las pe liber. (scade dar isi revine dupa 5-6 sec) Credeam ca am rezolvat, dar de data asta se comporta altfel, inainte imi scadea cam pe la 400 turatii, tot asa cand o scoteam pe liber, dar continua sa faca cat statea pe loc cu motorul pornit, mai-mai sa moara motorul dar nu s-a intamplat s-o faca. Am schimbat piesa nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 si parea sa fie ok, dar de data asta imi scade doar pt cateva sec. Se ridica si acul de la consum exact dupa ce scot din viteza. La 100Km/ora acul de turatii e la 3000 ture. Inca ceva, cand pun in marsalier, se aude ca si cum ar lovi ceva, dar foarte urat se simte si in masina(cand spun se simte, se misca un pic si masina) masina e un E46 318i motor de 1895 Cam atat, pentru moment, astept idei ceva. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Til, sunt sigura ca nu scade dupa ce se aprinde becul, pt ca atunci cand mi-a adus-o mama din Romania in Italia, nu a completat deloc, cam 2000km, a ajuns, dimineata am completat cu un Litru, dupa care am mers la cumparaturi sa zic ca am facut in jur de 10 km, aceeasi cantitate era de completat. De aia zic, ca pierde pana la un nivel dupa care se opreste.
De pierdut nu pierde pe nicaieri, pt ca mi-au pus pompa de presiune (sau cum se numeste) pe motorul rece si nu avea nici o perdere. La buson m-am uitat e ca si nou, nu am vazut nici o fisura, sau nu o vad eu, iar chiar daca ar fi una infima nu ar pierde atata apa intr-un timp atat de scurt. Io's, vasul de expansiune la asta e unu de 200grame cred in forma de tub cu o pluta, din care pleaca furtunu', deci nu are cum sa fie de la el. Oricum stiu ca trebuie sa ajung cu ea la test, prea multe bube, dar ma sparg idiotii astea de la bmw ce preturi au. Iar in legatura cu mecanicii sunt varza. cand am fost la primul am zis ca de... l-am nimerit eu, dar am fost la 4, habar nu au pe ce lume traiesc. Multumesc mult pt sfaturi, sunteti niste dulci (ca de obicei). O seara placuta va doresc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 08:18 PM |