![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu am mai facut nimic deosebit la masina.
Nu i-am facut nici reprize sa vad ce timpi scoate si nici nu i-am masurat din nou compresia. In masina trebuie sa intre bani multi in 2 "reprize", una pentru vopsea si cealalta pentru motor. bani pe care momentan nu ii am . Bine ca macar sunt multumit de o chestie. Motorul nu consuma asa mult ulei cum credeam. Aveam un "dop" stricat de pe flansa dintre bloc si filtru, pe acolo picura ulei uneori. Dupa ce am schimbat dopul am mai facut vreo 2000km si am ajuns la concluzia ca motorul consuma ulei in limite normale. Ah, i-am "gasit" niste capacele la roti de E34. Numai 3, ca al patrulea era altfel ... Credeam ca se potrivesc, dar am vazut ca NU SE POTRIVEAU . A trebuit sa le modific cu polizorul, cu flexul, cu ciocanul, cu coliere de unica folosinta. Nu arata prea bine, dar in orice caz arata mai bine decat cu gaurile alea acolo . Vezi poza . Si... am mai constatat o chestie la masina asta si anume ca sta intr-o parte . ![]() -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:21 AM |