![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 47 Joined: 27-February 08 From: DR. TR. Severin Member No.: 1,494 Car: E46 Engine: M43B19 1.8 118 CP ![]() |
Am fost la 4 mecanici pana acum si nu pot sa-i dau de cap. A pus si pompa de presiune poate pierde pe undeva, dar nimic.
Imi scade cam un litru, exact cat sa se aprinda martorul in bord, dupa care pot merge cu ea cat vreau ca nu mai pierde. Temperatura nu mi-a crescut niciodata. Nu da pe afara. O chestie un pic cam ciudata, dar ma seaca. Inca ceva, imi scade relantiul in momentul in care scot din viteza, sau o las pe liber. (scade dar isi revine dupa 5-6 sec) Credeam ca am rezolvat, dar de data asta se comporta altfel, inainte imi scadea cam pe la 400 turatii, tot asa cand o scoteam pe liber, dar continua sa faca cat statea pe loc cu motorul pornit, mai-mai sa moara motorul dar nu s-a intamplat s-o faca. Am schimbat piesa nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 si parea sa fie ok, dar de data asta imi scade doar pt cateva sec. Se ridica si acul de la consum exact dupa ce scot din viteza. La 100Km/ora acul de turatii e la 3000 ture. Inca ceva, cand pun in marsalier, se aude ca si cum ar lovi ceva, dar foarte urat se simte si in masina(cand spun se simte, se misca un pic si masina) masina e un E46 318i motor de 1895 Cam atat, pentru moment, astept idei ceva. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Am fost la 4 mecanici pana acum si nu pot sa-i dau de cap. A pus si pompa de presiune poate pierde pe undeva, dar nimic. Imi scade cam un litru, exact cat sa se aprinda martorul in bord, dupa care pot merge cu ea cat vreau ca nu mai pierde. Temperatura nu mi-a crescut niciodata. Nu da pe afara. O chestie un pic cam ciudata, dar ma seaca. probabil ca exista o fisura in vasul de expansiune si scade pana ajunge nivelul sub fisura, deajuns sa-ti indice in bord poate sa fie si busonul de la vas, sa fie stricata supapa din el Inca ceva, imi scade relantiul in momentul in care scot din viteza, sau o las pe liber. (scade dar isi revine dupa 5-6 sec) Credeam ca am rezolvat, dar de data asta se comporta altfel, inainte imi scadea cam pe la 400 turatii, tot asa cand o scoteam pe liber, dar continua sa faca cat statea pe loc cu motorul pornit, mai-mai sa moara motorul dar nu s-a intamplat s-o faca. Am schimbat piesa nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 si parea sa fie ok, dar de data asta imi scade doar pt cateva sec. Se ridica si acul de la consum exact dupa ce scot din viteza. La 100Km/ora acul de turatii e la 3000 ture. eu asa simptome aveam la 318 cand era sonda lambda naspa, dupa schimbarea ei totul a revenit la normal dar e posibil sa fie si regulatorul de ralanti care poate necesita curatare sau schimbare cel mai bine fa-i un test Inca ceva, cand pun in marsalier, se aude ca si cum ar lovi ceva, dar foarte urat se simte si in masina(cand spun se simte, se misca un pic si masina) aici e posibil sa fie flansa de la cardan, tampoane de la cutie....... Multumesc! cu placere! ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 06:11 PM |