![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu prea conteaza timpul pana in 100 conteaza mai degraba sfertul de mila,sau 0-200,ciudat e ca skn a tunat noul m3 si a scos ceva destul de interesant
SKN modifica a 4-a generatie de bmw m3. Noul M3 e92 a primit un plus de putere din partea tunerului german SKN. Bolidul a primit stage 3 ceea ce inseamna: Puterea initiala a fost marita cu ajutorul unu kompressor kit si un nou soft. De asemenea masina a primit o evacuare MILTEK cu catalizatoare sport high flow. Astfel performatele masinii au crescut substantial. Din puterea initiala a masinii de 420cp sa asjuns la 525cp. Cuplul a cresut de la 400nm la 510nm Viteza de top a crescut si ea de la 250 la >300kph, iar acceleratia de la 0 la 100kph se face acum in 3,8 secunde cu 1 secunda mai rapid decat stock. http://www.auto.ro/tuning/bmw-m6-cabrio-de-la-g-power-aici date pt G Power This post has been edited by alex230ro: Mar 25 2009, 03:21 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 02:27 PM |