QUOTE (ionusunt @ Apr 22 2009, 06:05 PM)

pai cam in acelasi fel in care ai fost obijnuit cu porsche le in forma de catel care face caca , la fel zic ca e si in cazul bimmerelor ...eu unul le stiu cu nas drept 4 faruri rotunde si liniii simple si elegante si cu un bot usor agresiv,amenintator......spre deosebire de cele noi care au tot felul de faruri tip ochi de chinez(e60) si niste linii extrem de complicate.
Design-ul poate evolua, maşinile nu trebuie neapărat să păstreze acelaşi model.
BMW nu înseamnă doar rechini, E30, E34 şi E32, design-ul BMW a evoluat constant.
A existat şi Dixi, şi 507, şi Îngerul Baroc, etc.
Farurile de E60 sunt foarte mişto, eşti foarte subiectiv.
Design-ul BMW a fost întotdeauna avangardist.
BMW nu a fost niciodată o marcă conservatoare.
Un E30 nu arăta deloc conservator şi simplu în perioada în care s-a fabricat, la fel se întâmplă şi acum cu modelele noi.
QUOTE (ionusunt @ Apr 22 2009, 06:05 PM)

acuma e o diferenta intre succesul la diverse tipuri de public.exista oameni carora nu le place porche pt conservatorismul in design (vezi J . Clarkson) si oameni carora le place porschele ca arata la fel din totdeauna. aproximativ....adica s-au pastrat liniile initiale. la fel si in cazul bmw .....daca pastrau liniile clasice de pana la e46,gen bocanc butucanos cu 4 faruri rotunde si drepte, car like asa

nu mai aveau atata succes in state la negrii sau chestii de genul asta,unde mercedes avea din ce in ce mai mult . asta au rezolvat o abordand acest design mai extravagant , mai opulent.
Nu cred că stau lucrurile aşa.
Crezi că BMW se vinde cel mai bine negrilor?
BMW este în America o marcă exotică, nu are oricine BMW.
Imaginea adevărată a negrilor nu este cea din videoclipurile cu 50Cent. Mulţi rapperi nici măcar nu au maşinile cu care se afişează în videoclipuri, acele maşini aparţin de fapt caselor de discuri.
BMW-urile sunt mai ales cumpărate de oamenii cu bani din America, la fel stau lucrurile şi în Europa.
Oamenii cu bani sunt în general oameni de afaceri, doctori, avocaţi, cu siguranţă nu negrii de prin cartiere mărginaşe.
QUOTE (ionusunt @ Apr 22 2009, 06:05 PM)

de ex compara e46 330i si e92 335i .care iti exprima mai multa putere...nu ca cifre ca ala nou stiu ca are oricum mai multa,dar ca design. daca nu ai stii nimic despre masini tehnic ,si la aceiasi bani ai avea de ales intre e46 330i de un an vechime si un 320i e92 nou (4 cil stiiti da ? ) care l-ai alege dupa cum arata ? e92 clar .....vreau bmw vreau sa exprime putere sau vreau sa aibe ca stiu ce e aia. ...e totul un mare marketing. au renuntat la forma de BMW pe care o stiam cu totii pt ceva mai mult profit....ati zice normal , dar pentru o companie care avea deja profit considerabil ,mie sincer mi se pare lacomie.
E92-ul este clar mai frumos şi mai agresiv decât E46.
Toate companiile sunt influenţate de marketing.
Sunt o gramadă de companii engleze care au dispărut tocmai pentru că nu au avut un marketing eficient.
BMW există astăzi tot datorită marketing-ului.
Din acest motiv au cumpărat Isetta şi au vândut-o în număr foarte mare, din acelasi motiv au lansat Neue Klasse, o maşină potrivită contextului din acea perioadă.
Din motive de marketing nu s-a vândut Îngerul Baroc dar s-au vândut foarte bine motocicletele BMW.
O companie nu poate supravieţui dacă nu oferă ceea ce cere piaţa.
Nu există lăcomie în afaceri.
QUOTE (ionusunt @ Apr 22 2009, 06:05 PM)

si acum intreb ....pe cine ai vrea sa satisfaca bmw ? unu care stie cum esti tu si altii de pe forum ? sau un bling blinger care ii pune roti de 30 " ? sau un manelist ? sau orice poser flash er trendar d0asta ?si regula e generala ca nus doar in romania . daca ar fi bmw urile de azi ca cele de mai demult ca design, eu sunt sigur ca ti-ar fi placut .esti de acord ?
PS: e o discutie sper sa nu te aprinzi

pe mine chiar ma roade subiectul .si ce e in spatele deciziei. si ar fi tare sa vb despre asta mai pe larg

Tu eşti afectat de ceea ce vezi în viaţa de zi cu zi.
Tot felul de cocalari cu E46, E39, E60, etc. pe care nu-i consideri demni de a conduce un BMW.
Este o reacţie normală însă acest lucru nu este valabil şi în alte ţări pentru că în străinătate nu-şi cumpără orice dezbrăcat un BMW.
E clar că există şi în afară astfel de oameni însă sunt mult mai puţini.
Mie îmi plac BMW-urile şi doar asta contează pentru mine.
Câţi cocalari nu umblau înainte cu E30? Câţi nu umblă acum cu E36 sau E46?
Aşa se întâmplă cu toate BMW-urile care se depreciază destul de mult încât să fie uşor de cumpărat.