![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 187 Joined: 27-June 07 From: Bucuresti Member No.: 999 Car: e38 740d Engine: M67D40 245CP 560nM ![]() |
Daca vreti sa ma credeti nici nu stiu cu ce sa incep
![]() ![]() Ca motorizare ce sa va spun este un 1.8 m10 ( este motorul din carte ) pe care il voi pastra in curte si voi alege un 2.5 24valve . Imediat ce am luat masina m-am apucat sa o dezechipez sa o duc la tinichigiu ( in momentul de fata este total dezechipata ) si am ajuns la o concluzie ![]() Oala din partea stanga era fugita insa am tras-o inapoi si o sa Ii fac ramforsari foarte bune si la oale si la lonjeroane deoarece motorul pe care vreau eu sa il pun este destul de greu si nu vreau sa am vreo surpriza neplacuta pe viitor . O sa va pun cateva poze cu ea sa va faceti o parere si sa va dati o parere ![]() Salut ! ! ! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 173 Joined: 28-September 08 Member No.: 1,821 Car: urs Engine: 1.8 ![]() |
spor la munca vad ca ai spor nu gluma bravo si sincer sunt si eu curios cum o sa iasa
apropo cand am vadut ursul am iesit din famiia bmw si peste cateva zile intru iar dar nu cu un urs spor la munca in continuare si sa vedem ce iese la final apropo pastrezi stopurile mici sau pui mari ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:17 AM |