![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
e vorba despre aerul din roti. se invirte el in timp ce masina merge ?
sa vedem cine e bun la teorie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
este posibil ca in practica ,cu cat te apropii de suprafata jantei adica de o rara mai mica si un cerc format mai mic acili viteza sa fie mai mica decat cea de linga suprafata interioara a partii de rulare,ca si concentratia de aer sa difere din cauza faptului ca acel volum de aer are o masa care este supus fortei gentrifige si atunci particulele mai grele din acel volum sa stea concentrate pe partea interioara a partii de rulare.Sa nu credeti ca am facut un experiment ceva ,este pura logica de a mea imbinata cu ce stiu din fizica
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 04:55 AM |