![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 21 Joined: 21-March 07 Member No.: 817 Car: E46 Engine: M44 4 cylinder 118 HP ![]() |
Salutare
O intrebare,se poate monta un M51D25S pe E32? Masina avand din fabrica un B30b35,iar cel mai important lucru, se poate omologa? Pe E38 am vazut ca s-au mai montat,banuiesc ca sunt cateva si omologate,nu stiu daca de aceeasi situatie are parte si E32 pentru ca,modelul nu a venit cu nici o motorizare diesel din fabrica. Astept pareri avizate pe tema asta daca se poate ! Multumesc ! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Apropos de omologare(artizanala),uite la ce trebuie sa te astepti...E vb ce VW, dar e cam aceeasi chestie!
by: U-God Mar 2 2008, 11:44 iti spun ca ve-i fii dezamagit cat ai de umblat pt omolagarea motorului 3000 ron taxa omologare trebuie mers la bucuresti pt identificare , se uita la masina daca e ok serii kestii de alor si te programeasa peste cateva zile sau saptamani deci mai vii odata a 2 oara iti baga masina la testat din proprie experienta motorul trebuie montat la un service autorizat de RAR iar de la ei ai nevoie de factura ,cum ai platit manopera si un certificat pt ca totul e ok din punctul lor de vedere studiaza toate modificarile facute sa fie ok , fara suduri facute si alte complicatii piese confectionate ce-l mai important nu ai voie sa depasesti 40 de cai diferenta intre motorul anterior si cel pus deci daca nu ai avut un KR de 136 de cai si pui un VR6 de 174 de cai , nici vorba de omologare la KR e caroseria ceva mai grea mai bine facuta , ce-l putin astea sunt explicatiile primite de mine . se leaga motorul si este supus unor teste de miscare vibratie etc , se suspenda toata masina in motor , adica e legat motorul si ridicat in sus pana se ridica si masina iar atunci este pornit motorul , pt a se verifica cate vibratii trasmite motorul in caroserie , daca nu e ok , EJECT , deoarece la anumite viteze caroseria intra in vibratii din cauza motorului , explicatia lor fiind daca nu te deranjeaza pe tine chestia asta poate o sa deranjeze pe viitorul proprietar care se poate speria si face accident . Gazele sa fie ok , unghirule la roti suspensie , deci toata masina trebuie sa fie impecabila , iar franele pe masura toata povestea ajunge pe la 50 mil in cazul in care treci toate testele m daca nu ai toate sansele sa pierzi banii de taxe si actele masinii pana o readuci la starea initiala |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 05:31 PM |