![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
se poate si varianta de mijloc ...
bineinteles ca o crestere radicala de putere nu se poate face fara cresterea corespunzatoare a consumului ... dar daca reusesti sa mentii consumul in limite decente, cu atit mai bine ... ex: nu pot spune ca ma intereseaza cit anume (fizic) consuma masina (litri), atita vreme cit nu depaseste nu-stiu-cit la suta ... sau n-am o problema, daca ma plimb o zi intreaga prin oras si ard 20-30 l de benzina, dar incep sa ma agit daca consumul trece de 14-15% ... cred ca e mai mult o chestie psihologica ![]() @george77 : ce vrea sa spuna semnatura ta ? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:11 PM |