IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> despre axa cu came
Guest_jaffar_*
post Oct 18 2005, 01:02 PM
Post #1





Guests






am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?

ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ?

sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super.

multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
kali
post Jan 8 2006, 12:58 PM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



se poate si varianta de mijloc ...
bineinteles ca o crestere radicala de putere nu se poate face fara cresterea corespunzatoare a consumului ... dar daca reusesti sa mentii consumul in limite decente, cu atit mai bine ...
ex: nu pot spune ca ma intereseaza cit anume (fizic) consuma masina (litri), atita vreme cit nu depaseste nu-stiu-cit la suta ... sau n-am o problema, daca ma plimb o zi intreaga prin oras si ard 20-30 l de benzina, dar incep sa ma agit daca consumul trece de 14-15% ... cred ca e mai mult o chestie psihologica smile.gif
@george77 : ce vrea sa spuna semnatura ta ?


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:11 PM