![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Cand va apucati sa schimbati axe si tot felul de componente ale motorului pt ai inbunatatii performantele nici nu trebuie sa faceti alegerea asta cumva in functie de consum adica aori vreti putere ori vreti un consum rezonabil de aceea este preferac ca aceste modificari sa fie facute unei masini cu care nu se merge toata ziua si zi de zi asa ca mai ganditiva inainte sa inlocuiti o pesa pe masina vostra pe care o folositi zilnic
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:51 PM |