![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?
ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ? sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super. multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Pai daca se bilbiie la ralanti, nici in ture joase nu va merge prea stralucit - adica bye-bye mers confortabil prin oras, masina prinde viata dupa 4.000rpm .. plus ca va consuma fara numar ..
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:02 PM |