![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Nu am mai intrat ceva vreme pe forum... primul BMW a fost E34, apoi E60, acum am M6-le asta si un seria 1 120d. Deci oarecum, fan BMW declarat.
![]() asta e M6-le: This post has been edited by poleposition: Mar 11 2009, 08:21 PM -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
lasa ca trec eu odata pe la tine cu Nikonu
![]() cat despre tuning ti-am mai zis undeva http://www.g-power.de/1008.html?&L=1 uita-te pe site nu neaparat de compresor dar mai poti pune una alta la bani mai putini decat Hamann-atata doar ca trebuie sa astepti un pic la sa iti raspunda la mail ,a dat o cunostinta mail la ei si i-au dat un mesaj de genul :"ne cerem scuze suntem foarte ocupati incercam sa va raspundem cat se poate de repede" ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 02:12 PM |