![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am scos bujia, am bagat aparatul de masura, am strans un pic, am dat la cheie si am masurat .
Mi se pare o operatiune destul de simpla si nu cred ca am gresit cu ceva; pe ceasul de masura era cu "verde" pana la 7, mai jos de 7 incepea "rosu". Deci cred ca am masurat bine. QUOTE esti sigur ca ai masurat bine??? Si pana la urma, motorul consuma ulei, la toba miroase a "noxe", la rece bat tachetii foarte tare. Era de asteptat sa gasesc o compresie mica. Acum trebuie sa desfac motorul si sa vad ce gasesc in el; si in functie de ce vad in motor bag mana in buzunar mai mult sau mai putin . Ideea e ca indiferent de cati bani bag in motor prefer sa il fac pe al meu decat sa cumpar alt motor SH. ![]() QUOTE din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza... Nu stiu ce sa zic, crezi ca un cilindru cu compresie 9.7 din fabrica nu va mai functiona la mai putin de 9 ? Eu stiam ca un motor functioneaza relativ bine atata timp cat are compresii aproximativ egale pe toti cilindri, de exemplu 7, 7.5, 7 si 7. O problema ar fi fost daca gaseam ceva de genul 9, 9, 4, 9. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:19 AM |