![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !
E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum. Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie ! Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ). Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata... La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 . Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele : -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Merci!
In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT . I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia. Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?" Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare. Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras . Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Merci! In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT . I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia. Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?" Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare. Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras . Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) . parca 316i stia raportul de compresie al m20ului.cauta pe google gasesti -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:20 AM |