![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 6-December 05 From: Iasi Member No.: 117 ![]() |
Vreau sa imi vand motorul unei cunostinte si sunt curios cat sa cer. Am un 1.8 M42 cu 140CP din 1994. Cat pot sa cer pe el cu toata partea electrica.
-------------------- BMW 318ti E36
Incerc sa gasesc un motor mai mare(325 M50) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nush cum am retinut eu ca tu ai 318is :retard: Dar banuiesc ca la grupul motor se aplica aceleasi "probleme" de transplant ca la 318ti.
Din cate ai scris tu eu banuiesc ca vrei sa obtii o masina de fuga /400m cu demaraje scurte.. Iti recomand un kit de ambreiaj de la www.specclutch.com . E o discutie aici: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?p=6909#6909 Vezi ca au si optiune de volanta usurata (nu trebuie sa cauti de M), iar aceste kituri sunt destul de apropiate ca pret de unul OEM, si au caracteristici sport/pro racing. Eu n-am incercat sa-ti arat ca gresesti, ideea aia de a-ti cumpara doar kitul de ambreiaj de diametru de 325 mi-a venit mie in cap, nu stiam ca asa se procedeaza. Incercam doar sa-ti pun la dispozitie niste date (cred ca le ai deja daca ai service ![]() Eu am vazut motoare cu vanos care au crapat in forja (bine.. forjate inutil). Teoria vanos-ului imi place, dar cred ca au avut mai multe probleme decat avantaje cu tehnologia asta, altfel n-ar fi renuntat la ea. Eu mi-as lua un motor cu vanos, ca merg cat de cat normal cu masina. Si cred ca au fost niste motoare cu bloc de nikasil in perioada aia (corectati-ma pls, ca poate zic tampenii), si ar fi bine sa te feresti de ele. Dar deja asta e folclor.. sau nu ![]() Cred ca motoare de 2.5 in mintile lor nu o sa gasesti (si ieftine). Si avand in vedere cate componente de 325 iti trebuiesc, mai bine faci un efort si aduci o masina de-afara si iei de pe ea tot ce-ti trebuie. Ar trebui sa fie in jur de 2500-3000 euro un 325 bun si de pe care sa mai iei si alte piese care nu-ti trebuiesc chiar acum, sau din care sa-ti amortizezi investitia, vanzandu-le. (Ma gandesc la kituri de M, faruri, stopuri, scaune, mai ales ca elementele astea sunt impecabile la masinile de afara). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 07:47 PM |