![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Asta seara la un moment dat cand am vrut sa bag in tr a 4-a pedala de ambreiaj se inmuiase si nu mai intra in nici o treapta.
dupa ce am apasat viguros pedala de mai multe ori a inceput treptat sa cupleze la un moment dat si-a revenit pedala si era tare ca inainte si cupla cum trebuie Am ajuns acasa cu ea in tr-a 3-a tot drumul ne oprind deloc. Am verificat lichidul de frana si era nemiscat. Intrebarea mea este urmatoarea : Cum stiu care este betivul: pompa de la pedala sau cilindrul receptor de la cutie ? This post has been edited by Sorin: Mar 9 2009, 10:27 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 06:37 PM |