![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Masina mea este un E39 535i, fabricat in octombrie 1998.
Este un adevarat vis implinit pentru mine, mi-am dorit un E39 de foarte mult timp. In octombrie se implinesc 2 ani de cand o am si imi place la fel de mult ca in prima zi. Aceasta masina a devenit pasiunea mea principala, ii dedic o mare parte din timp, mai ales ca se strica des. laugh.gif Specificatii tehnice: Motor: M62 Cilindree: 3500 cmc Putere: 245 cp Cuplu: 345 Nm Greutate: 1574 kg Dotari: volan M cu comenzi tempomat servotronic DSC interior piele OBC mare sistem audio DSP (10 difuzoare + subwoofer) magazie de cd-uri suspensie M xenon cotiera geamuri electrice fata spate Asa arata masina acum un an si jumatate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Modificari: kit retrofit facelift [x] inele de bord [x] schimbator Matt chrom [x] trimuri Matt chrom [x] fete de usi din piele [x] jante M5 E39 [x] reimbracare volan [x] becuri angel eyes albe [x] maner frana de mana Matt chrom [x] pedale & footrest ///M (aftermarket) [x] becuri albe pt. placuta de inmatriculare [x] pachet M [ ] oglinzi M [ ] toba finala cromata [ ] revopsire completa [ ] Modificarile pe care le-am facut sunt destul de putine pentru ca am inceput cu schimbarea tuturor pieselor uzate, m-am apucat de modificari abia dupa ce masina era in stare impecabila tehnic. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Aug 31 2008, 10:46 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mersi!
![]() Nope ![]() -------------- Am schimbat separatorul de ulei: ![]() ![]() Unii īl numesc valva PCV. Are īn interior o supapă care recirculă gazele din motor īn admisie īn funcţie de presiune şi turaţie. Astfel sunt protejate semeringurile de la supape, presiunea fiind eliminată. Are o membrană de cauciuc īn interior care poate ceda, am schimbat-o preventiv. ![]() Apoi am curatat zona din jurul găurilor de admisie. ![]() Voi schimba toate garniturile de la admisie, sunt cam īnvechite. Maşina mergea prost şi īmi stătea check engine aprins, credeam că trage aer fals pe undeva. De fapt aveam o bobină dusă, am pus temporar una de M50 īnsă voi cumpăra una nouă de M62. Maşina mergea īn 7 pistoane datorită bobinei. Aceasta este locaţia valvei: ![]() Mă bucur că am rezolvat, maşina trăgea slab şi mă deranja foarte mult.. Acum trage foarte bine. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2009, 05:56 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:03 PM |