![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
Mandria mea este un bmw 520i E39 din 1996
Am achizitionat-o in august 2008 Si pot sa zic ca e tot ce imi doresc pentru un moment Este masina pe care o conduc zi de zi...si in fiecare dimineata ma duc la ea cu aceeasi nerabdare ca la inceput:) Date tehnice Motor:m50 Cilindree:1991 Putere:150cai Cuplu:195 Nm Cutie:manuala 5+1 Dotari servotronic tempomat dublu climatronic ASC insertii mahon sistem audio 10 dif. volan reglabil+comenzi+piele oglinzi electrice incalzite heliomate proiectoare geamuri electrice Asa arata masina cand am cumparat-o -- pleoapele si eleronul Modificari: Pleoape Eleron tip ///M Inele Angel eyes Stopuri M5 Evacuare libera INOX (Carub) Urmeaza: kit M (bari+praguri) jante M5 interior piele navigatie mare. originala bmw kit xenon This post has been edited by El3ctr0n: Feb 10 2009, 12:32 AM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Senzorii nu sunt insurubati. sunt doar bagati in gaura din fuzeta si stau prinsi in surubul din urechea de care spui ca s-a rupt
![]() Cu timpul se acumuleaza rugina in lacasul lor si nu ies usor.. si daca ii scoti de acolo si ii bagi la loc nu rezolvi nimic... sunt pe principiul campului magnetic, deci ori verifici cablurile, mufele, ori de duci la tester cu ea (oricum acolo ajungi ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 05:49 AM |