![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Facuta in 86, din 91 in Iasi, peste 300000 km, plina de bube, adica m-am cam legat la cap fara sa ma doara dar vine si cu o galeata plina de personalitate plus un aer de masina faurita cu mina, parca special pt mine.
Are tot ce e necesar pt a te duce unde ai treaba, mai are si unele chestii care sa-ti faca calatoria mai placuta, lipsesc alte brizbrizuri dar pe ansamblu ma face sa ma simt bine, adica e masina in care o sa investesc de acu inainte mult timp, bani si sentimente. Kind of like a new wife ![]() In momentul de fata e bucati, imprastiata prin toata curtea si arata cam asa: ![]() Pina acum, limitat de timp si de vreme am reusit sa indrept capota si sa o fac sa se inchida, scos scaune si mare parte din interior, montat acumulatori in bord, demontat tot ce inseamna frine, reparat masca, vopsit ochelari faruri, indreptat bare, reconditionat discuri, reparat aeroterma, curatat capac distribuitor, curatat cam tot de pe la admisie, am golit toba finala si am pus-o la loc, mici reglaje pe la usi, portbagaj, curatat canale trapa si cam atit. Urmeaza in scurt timp reglaj tacheti, garnituri cilindru ambreiaj, garnituri cilindri frina, antifonare, placute frine, lichide, ulei, chit prin unele locuri si alte zeci de chitibusuri. Mai trebuie sa ma lamuresc si de ce nu vrea sa stea si tremura la relanti, cum fac sa ma invirt de niste jante si cauciucuri, scaune, un volan mai mic, sa anulez visco, niste faruri intregi, o turbina mica ![]() Aa, si niste abtibilde cu M5, V6, puta madre.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mai baieti, in loc sa va contraziceti pe denumiri mai bine ziceti-mi ce sa-i mai fac la jetronicu asta ca sa nu mai fluctueze turatia la ralanti. Porneste usor dar creste si descreste turatia in jur de 800-1000 rotatii. Daca accelerez si eliberez brusc da sa moara, trebuie sa iau foarte incet piciorul de pe pedala. N-am umblat inca la pompa de benzina, la injectoare, fise, bujii. Care o fi? aceasi problema o am si eu la MOTRONIC,daca accelerz brusc la cald aproape ca moare,prinde un gol de scade la 3-400rpm si la jetronic aveam problema asta dar nu cu muritul la accelerare si la relanti,sub 1000rpm nu am pututo stabiliza si cand ii venea dracii odata sarea la 1500-1600!!!,neatinsa incepe cu ce nu e costisitor,incearca sa scoti si sa cureti clapeta de aceleratie,de obicei se aduna ulei acolo care se intareste si impiedia a clapeta sa se inhida perfect,sau "throtle valve" aia de sub clapeta(piesa aia neagra trapezoidala) vezi ca e plina cu ulei,dar grija cand o pui inapoi ca are o smecherie am inteles de la pompa nu e,tiam zis la fel imi face si mie si am masurat presiunea pompei e ok,2.5bar la relanti si 3 cand acelerez -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 06:33 PM |