![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
Am desfundat instalatia, am bagat aer cu preiune, apa cu presiune, nu e nici un dop pe nicaeri. Dar am caldura doar cand merg cu masina turata.
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 89 Joined: 16-September 08 Member No.: 1,795 Car: E30 Engine: m10 1.8 ![]() |
eu cred ca electrovalva aceea are si un alt rol,de a proteja caloriferul de o presiune foarte mare.la mine cand merg ca tot omul am caldura super,daca ii dau forja nu mai am absolut deloc caldura.am dat afara electrovalva si asa libera neconectata la tensiune asigura trecerea apei fara probleme.am legat un furtun de ea si am bagat apa sub presiune de la pompa,cu cat deschideam mai tare robinetul si avea presiune in valva mai mare cu atat se inchidea si nu mai permitea trecerea apei..iar cu robinetul deschis la presiune maxima nu mai lasa sa treaca apa deloc....asa ca am montat-o la loc si cand este frig merg cuminte..poate fi defecta electrovalva mea dar asta este rezultatul experimentului.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
ELECTROVALVA sa va scape de probleme (si de vanzare) http://bmwzone.ro/forums/post-a21996-.html Are la topicul de vazari piese si detalii This post has been edited by sconx: Feb 27 2009, 02:28 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 06:47 PM |