![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 20-February 09 Member No.: 2,548 Car: E36 Engine: M40 1,8 113 ![]() |
e caracteristic motoarelor M40 sa fie asa de galagioase pt k al meu e foarte galagios? la 2000-2500 face o galagie si nu am evacuare sport
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
ai avut alta masina inainte de asta cu care faci tu comparatia?
![]() motoarele pe curea la bmw sunt mai silentioase,al tau e pe lant..deci,un plus de galagie..si de siguranta,caci lantul e garantat pe viata motorului,zice bmw ![]() This post has been edited by db85amd: Feb 25 2009, 08:57 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
ai avut alta masina inainte de asta cu care faci tu comparatia? ![]() motoarele pe curea la bmw sunt mai silentioase,al tau e pe lant..deci,un plus de galagie..si de siguranta,caci lantul e garantat pe viata motorului,zice bmw ![]() M44,M43,M42 sunt pe lant, M40 e pe curea. Lantul nu e garantat pe viata, la M42 de ex. se schimba la 200.000km. La distributia pe lant daca schimbi intinzatorul la intervalul de km care trebuie si nu incep sa se uzeze patinele si pinioanele e la fel de silentios ca cele pe curea...dar cum la M30 si M10 n-am auzit pe nimeni in viata mea sa schimbe intinzatorul...normal ca se aud. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
M44,M43,M42 sunt pe lant, M40 e pe curea. Lantul nu e garantat pe viata, la M42 de ex. se schimba la 200.000km. La distributia pe lant daca schimbi intinzatorul la intervalul de km care trebuie si nu incep sa se uzeze patinele si pinioanele e la fel de silentios ca cele pe curea...dar cum la M30 si M10 n-am auzit pe nimeni in viata mea sa schimbe intinzatorul...normal ca se aud. ah,scuze atunci,asa am avut impresia ca m40 e pe lant... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 05:59 PM |