IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> M40
horatiu
post Feb 24 2009, 08:48 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20-February 09
Member No.: 2,548
Car: E36
Engine: M40 1,8 113



e caracteristic motoarelor M40 sa fie asa de galagioase pt k al meu e foarte galagios? la 2000-2500 face o galagie si nu am evacuare sport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Mihai_AMD
post Feb 25 2009, 08:54 AM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



ai avut alta masina inainte de asta cu care faci tu comparatia? biggrin.gif

motoarele pe curea la bmw sunt mai silentioase,al tau e pe lant..deci,un plus de galagie..si de siguranta,caci lantul e garantat pe viata motorului,zice bmw smile.gif

This post has been edited by db85amd: Feb 25 2009, 08:57 AM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 25 2009, 02:42 PM
Post #3


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (db85amd @ Feb 25 2009, 08:54 AM) *
ai avut alta masina inainte de asta cu care faci tu comparatia? biggrin.gif

motoarele pe curea la bmw sunt mai silentioase,al tau e pe lant..deci,un plus de galagie..si de siguranta,caci lantul e garantat pe viata motorului,zice bmw smile.gif


M44,M43,M42 sunt pe lant, M40 e pe curea. Lantul nu e garantat pe viata, la M42 de ex. se schimba la 200.000km. La distributia pe lant daca schimbi intinzatorul la intervalul de km care trebuie si nu incep sa se uzeze patinele si pinioanele e la fel de silentios ca cele pe curea...dar cum la M30 si M10 n-am auzit pe nimeni in viata mea sa schimbe intinzatorul...normal ca se aud.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Feb 25 2009, 07:44 PM
Post #4


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(316i @ Feb 25 2009, 02:42 PM) *
M44,M43,M42 sunt pe lant, M40 e pe curea. Lantul nu e garantat pe viata, la M42 de ex. se schimba la 200.000km. La distributia pe lant daca schimbi intinzatorul la intervalul de km care trebuie si nu incep sa se uzeze patinele si pinioanele e la fel de silentios ca cele pe curea...dar cum la M30 si M10 n-am auzit pe nimeni in viata mea sa schimbe intinzatorul...normal ca se aud.

ah,scuze atunci,asa am avut impresia ca m40 e pe lant...


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 05:59 PM