![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 16-February 09 From: suceava Member No.: 2,539 Car: pe viitor 316i e36 coupe Engine: 1.6i ![]() |
O idee la un Bmw 316i coupe e36 ?? intretinere , consum bube mai frecvente?? sunt INCEPATOR.. si as dori niste informatii
-------------------- [i][size=2][color="#FF0000"]Condu' cu simtul raspunderi..I love BMW
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Distribuţia pe lanţ este mult mai fiabilă, nu trebuie schimbată decāt la 350 000 - 400 000 km, poate şi mai mult, depinde de cāt de īntreţinut a fost motorul.
Distribuţia pe curea este mult mai puţin fiabilă, din cāte ştiu se schimbă la 45-50 000 km. |
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 16-February 09 From: suceava Member No.: 2,539 Car: pe viitor 316i e36 coupe Engine: 1.6i ![]() |
Distribuţia pe lanţ este mult mai fiabilă, nu trebuie schimbată decāt la 350 000 - 400 000 km, poate şi mai mult, depinde de cāt de īntreţinut a fost motorul. Distribuţia pe curea este mult mai puţin fiabilă, din cāte ştiu se schimbă la 45-50 000 km. Am inteles...multumesc mult -------------------- [i][size=2][color="#FF0000"]Condu' cu simtul raspunderi..I love BMW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 06:42 PM |