Cea mai buna alegere pt inceput cred ca e 318 IS....
La 320 ai consum ca de 325 iar performante ca la 318IS.... La un 320 ai 7 cai in plus dar 2 cilindri in plus care-ti mananca benzina ca doi cilindri pt doar 7 cai...
Motorul de 318 is e derivat oarecum din motorul de pe M3 E30 ( parerea m3c@nicului_DESCOPERY" pt cei ce stiu despre ce vorbesc

@walde )... adica are doua axe cu came si serpisori de evacuare din fabrica pe cei 4 cilindri....
Cred ca alaturi de motorul de pe 325 este unul dintre cele mai fiabile si durabile motoare facute vreodata de bmw...
Sa nu te astepti in schimb ca la cei 143 de cai " sa manance asfaltul " Un BMW "trage ca un bmw " cam de la 325 in sus...
comparativ cu 316i (105 cai " sau 318i (116 cai " cei 143 de cai iti dau o oarecare satisfactie de sportivitate....
Piesele sunt foarte ieftine daca stii de unde sa le cumperi ( 6 mil lei vechi toata articulatia fatza fara amortizoare )
4 mil pompa de benzina
4-5 mil ambreiaj ( tot kitul adica rulmet volanta si disc )
5 mil radiator
pompa amreiaj ( care lucreaza si pt frana ) 1 mil jumate
rulmet diferential 1 mil
Astea sunt preturi la piese care se pot strica la peste 100 de mii de km....
Consumul mediu in oras 10 la suta ( unele motoare mai obosite pot consum 12 )
In afara la mer 90 la ora poate sa-ti consume 5,5-6,5
E o masina OK