Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Parerea Voastra
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
m3_black
O idee la un Bmw 316i coupe e36 ?? intretinere , consum bube mai frecvente?? sunt INCEPATOR.. si as dori niste informatii
Mihai_AMD
nu crezi ca mai ideal ar fi un 318is?mananca nori pe langa un 316i si nu e mare diferenta la taxe
Ciupanezu
Un 318is chiar ar fi ok.

Caută unu īntr-o stare cāt mai bună şi cu cāt mai multe opţiuni.
m3_black
Multi mi-au zis de 318 ... care ar fi avantaju .... viteza ??sprintu ?? consumul care ar fi .. aprox ?? wink.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
lucian
putere in plus pe ac. caroserie.
asta ar fi un avantaj, plus ca dif. de consum e nesemnificativa.
un motor puturos poate sa consume la fel sau mai mult decat unul cu cilindree mai mare pe ac. caroserie.
Shark
Atentie m3_black, nu fa confuzie intre 318i si 318is. Asta ultimul e cu totul alta mancare de peste. Citeste si tu putin pe wikipedia si ai sa te lamuresti!
m3_black
QUOTE (Shark @ Feb 18 2009, 12:36 AM) *
Atentie m3_black, nu fa confuzie intre 318i si 318is. Asta ultimul e cu totul alta mancare de peste. Citeste si tu putin pe wikipedia si ai sa te lamuresti!

va multumesc .... si mai astept pareri biggrin.gif rolleyes.gif biggrin.gif si am sa caut pe wikipedia ...
walde
QUOTE (m3_black @ Feb 18 2009, 03:51 PM) *
va multumesc .... si mai astept pareri biggrin.gif rolleyes.gif biggrin.gif si am sa caut pe wikipedia ...

parerea mea e sa iti iei 318is smile.gif

motor fiabil, costul de intretinere este mic, piesele sunt ieftine ... consumul este bun, ai si viteza ... le cam ai pe toate biggrin.gif
Adrian Pintea
Dar sunetul celor 6 cilindri nu se compara cu ala de 4 cilindri, eu zic sa iti iei macar 320i de nu 325i, e diferenta fata de ISu ala, si diferentele de taxe intre 2000 si 1800 nu e mare
the_rifle
Cea mai buna alegere pt inceput cred ca e 318 IS....