![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
Am desfundat instalatia, am bagat aer cu preiune, apa cu presiune, nu e nici un dop pe nicaeri. Dar am caldura doar cand merg cu masina turata.
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
s-a rezolvat problema, era electrovalva pe care am anulat-o si acum am caldura la greu. dupa ce am scos-o am desfacut-o si am vazut ca avea o scama mai mare de silicon care tinea membrana semideschisa.
Pentru cei novici ca mine, care am petrecut toata iarna in frig ca nu stiam ce sa mai fac, ca sa ajungeti la electrovalva trebuie dat jos capacul de deasupra pedalelor si calul. dureaza 10 minute. electrovalva e in partea soferului mare neagra si urata. are 3 suruburi care se desfac super usor. firele le-am taiat ca nu am putut sa scot papucii (si eram putin cam nervos). am scos elecreovalva, am taiat flansa dinspre calorifer exact de langa ea, am luat 30 cm furtun calorifer dacie, 2 coliere si cam asta a fost toata operatia. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 09:14 PM |