IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Reconditioare totala motor, M50B25
the_rifle
post Feb 14 2009, 05:48 AM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



Are cineva idee de costurile de refacere totala ale unui motor ? costurile pt piese fara manopera. Adica segmenti supape garnituri tacheti simeringuri cuzineti etc FARA pistoane inlocuite bloc motor arbore biele etc ( set motor ) + Distributie
Multumesc

This post has been edited by the_rifle: Feb 14 2009, 05:53 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
316i
post Feb 14 2009, 09:57 AM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Feb 14 2009, 09:06 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (316i @ Feb 14 2009, 09:57 AM) *
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.




1000 de euro crezi ca sunt suficienti ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
walde
post Feb 15 2009, 11:41 AM
Post #4


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 497
Joined: 24-January 07
Member No.: 564
Car: e36
Engine: 2.5 24v



QUOTE (the_rifle @ Feb 14 2009, 09:06 PM) *
1000 de euro crezi ca sunt suficienti ?



tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 smile.gif .


In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului tongue.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Feb 15 2009, 09:49 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (walde @ Feb 15 2009, 11:41 AM) *
tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 smile.gif .


In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului tongue.gif .



smile.gif Asta in caz ca nu iau M smile.gif Tot imi fac calcule si ziua si noaptea smile.gif
M-am uitat mai bine la fisele alea.... sunt cam duse. oricum . " Persoana " mi-a zis sa le schimb deci nu sunt tocmai OK...


Dilema mea apare in momentul in care imi dau seama ca daca dau 1000 de euro pe reconditionarea motorului , 500 de euro pe electronica si cam 500 de evacuare am un total de 2000 de euro care inseamna 50% din pretul unui motor de M.... care poate fi pilaf.... grea decizie....


M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos...
Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ??
Stie cineva Exact cum sta treaba ?

This post has been edited by the_rifle: Feb 15 2009, 10:03 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 19 2009, 03:35 PM
Post #6


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(the_rifle @ Feb 15 2009, 09:49 PM) *
M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos...
Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ??
Stie cineva Exact cum sta treaba ?


din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos







--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Feb 20 2009, 02:55 AM
Post #7


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (io`s @ Feb 19 2009, 03:35 PM) *
din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos







Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos....

Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos...

Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ?

This post has been edited by the_rifle: Feb 20 2009, 02:56 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 05:30 PM