![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Are cineva idee de costurile de refacere totala ale unui motor ? costurile pt piese fara manopera. Adica segmenti supape garnituri tacheti simeringuri cuzineti etc FARA pistoane inlocuite bloc motor arbore biele etc ( set motor ) + Distributie
Multumesc This post has been edited by the_rifle: Feb 14 2009, 05:53 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 ![]() In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului ![]() ![]() ![]() ![]() M-am uitat mai bine la fisele alea.... sunt cam duse. oricum . " Persoana " mi-a zis sa le schimb deci nu sunt tocmai OK... Dilema mea apare in momentul in care imi dau seama ca daca dau 1000 de euro pe reconditionarea motorului , 500 de euro pe electronica si cam 500 de evacuare am un total de 2000 de euro care inseamna 50% din pretul unui motor de M.... care poate fi pilaf.... grea decizie.... M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos... Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ?? Stie cineva Exact cum sta treaba ? This post has been edited by the_rifle: Feb 15 2009, 10:03 PM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos... Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ?? Stie cineva Exact cum sta treaba ? din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos.... Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos... Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ? This post has been edited by the_rifle: Feb 20 2009, 02:56 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 05:30 PM |