![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ca tot vine sfarsitul anului, sa facem un bilant, macar de curiozitate, sa vedem cum stam la capitolul putere pe forum.
Se pot vota mai multe optiuni, pentru cei cu mai mult de un BMW in curte. Se pot da si declaratii mincinoase dar nu cred ca-i cazul ![]() Se pot da si explicatii, mai ales pentru ultimele optiuni din poll ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
192 sau cati mai sunt din ei . Cred ca sunt can toti avand in vedere ca am scos si catalizatorul si s-a vazut diferenta... cred ca era infundat... Sper la un M anul asta... ( 3 sau 5... ma intereseaza doar motor matze cutie si diferential . raman cu aceeasi caroserie...)
Cred ca e un motor cu o putere decenta. Nici foarte puternic nici prea slab. Pot spune ca sunt foarte multumit de acest tip de motor. La cate abuzuri si-a luat ma mir ca nu s-a " dezintegrat ".... Tot citesc pe forum de oameni care zic ca au masina de un an doi si ca le "abuzeaza".... adica dau explicatii cum ca cel putin o data pe luna ajung sa schimbe in zona rosie.... Motorul asta a vazut zona rosie aproape la fiecare plecare de pe loc.... Nu o spun pt lauda mea sau a motorului ci pt linistea celor ce "forjeaza" BMW-uri... This post has been edited by the_rifle: Feb 15 2009, 01:57 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 07:21 PM |