![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||||||||||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 9-February 09 From: Dr Tr Severin Member No.: 2,527 Car: E39 Engine: M50 ![]() |
Mandria mea este un bmw 520i E39 din 1996
Am achizitionat-o in august 2008 Si pot sa zic ca e tot ce imi doresc pentru un moment Este masina pe care o conduc zi de zi...si in fiecare dimineata ma duc la ea cu aceeasi nerabdare ca la inceput:) Date tehnice Motor:m50 Cilindree:1991 Putere:150cai Cuplu:195 Nm Cutie:manuala 5+1 Dotari servotronic tempomat dublu climatronic ASC insertii mahon sistem audio 10 dif. volan reglabil+comenzi+piele oglinzi electrice incalzite heliomate proiectoare geamuri electrice Asa arata masina cand am cumparat-o -- pleoapele si eleronul Modificari: Pleoape Eleron tip ///M Inele Angel eyes Stopuri M5 Evacuare libera INOX (Carub) Urmeaza: kit M (bari+praguri) jante M5 interior piele navigatie mare. originala bmw kit xenon This post has been edited by El3ctr0n: Feb 10 2009, 12:32 AM -------------------- "Dont drive faster then your gardian angel can fly"
|
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Nu, acelea erau tot din sticlă opacă.
E destul de nasol să pui evacuare dublă din două motive. Īn primul rānd pentru că trebuie să renunţi la roata de rezervă pentru că altfel nu ai cum să tragi ţeava şi īn al doilea rānd pentru că nu are rost să faci o replică de M5. Cānd am spus evacuare cu 2 ţevi m-am referit la o singură tobă cu 2 ieşiri. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:48 PM |