![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca de cand am montat motronicul de la e34 pe e12 ele meu am avut o "problema" ca sai zic asa
la plecare din loc daca nu o turez mai mult da sa moara,mai ales cand e cald motorul sa fie din pompa de benzina? si nu numai la plecare din loc,si daca e la relanti si calc brusc pedala prinde un gol,tr sa o accelerez un pic mai lin ca sa mearga turatia dupa pedala -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
de murit murea cand ii venea bazdacul. cand imi era lumea mai draga... cand am scos-o din rezervor si am desfacut-o, avea filtrul ala fin astupat aproape complet. l-am spalat dar s-a cam ciuruit, a fost o solutie temporara pana la schimbarea pompei. intre timp am vandut masina si cel care a luat-o a schimbat pompa.
dar, repet: murea de tot. tregeam pe dreapta si dadeam la automat pana imi veneau spumele. uneori pleca imediat, alteori... plus ca nu se manifesta tot timpul, ci doar cand se astupa de tot filtrul. si nici nu exista un moment anume. putea sa fie imediat dupa ce am plecat de pe loc, sau dupa ce mersesem 100 km. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 11:33 PM |