![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca de cand am montat motronicul de la e34 pe e12 ele meu am avut o "problema" ca sai zic asa
la plecare din loc daca nu o turez mai mult da sa moara,mai ales cand e cald motorul sa fie din pompa de benzina? si nu numai la plecare din loc,si daca e la relanti si calc brusc pedala prinde un gol,tr sa o accelerez un pic mai lin ca sa mearga turatia dupa pedala -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima! ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() detalii despre ce si cum se curata nu stiu sa-ti dau, ca a facut asta mecanicul, nu eu, dar sigur stiu baietii sa iti explice. sub capota masinii mele nu prea era decat praf. vechi, ce-i drept, si tot a imbacsit clapeta aia. vezi si tu intai curata pe-acolo, incearca solutiile simple si necostisitoare, apoi treci sa te gandesti la senzori, sonde, pompe, etc. cand mi-a decedat partial pompa de benzina imi murea mototul de tot si stateam ceva pana il porneam iar. plus ca bazaia biata pompa de te apuca mila. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cand mi-a decedat partial pompa de benzina imi murea mototul de tot si stateam ceva pana il porneam iar. plus ca bazaia biata pompa de te apuca mila. si faza cu pompa la rece dadea sa iti moara motorul? nu de alta dar si pompa mea se aude de la 10km cum bazaie ![]() insa la rece repet motorul merge impecabil -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 12:11 PM |