![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca de cand am montat motronicul de la e34 pe e12 ele meu am avut o "problema" ca sai zic asa
la plecare din loc daca nu o turez mai mult da sa moara,mai ales cand e cald motorul sa fie din pompa de benzina? si nu numai la plecare din loc,si daca e la relanti si calc brusc pedala prinde un gol,tr sa o accelerez un pic mai lin ca sa mearga turatia dupa pedala -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
scuze ca ma amestec ca musca... dar u am avut m20 cu aceeasi manifestare. s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie. poate n-ar fi rau sa incerci si asta inainte de schimbat alte piese. bafta maxima! ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
ah nu-i vb ca te amesteci ca musca,orice idee e binevenita.... ![]() in ce sens curatare?ca aolo am vazut ca e ulei,si mazga asa...ca niste ulei intarit,depus...ulei care stiu de la jetronic ca curge (cacofonie inevitabila ![]() nush ce sa zic,la jetronic aveam la fel clapeta murdara,si cu ulei pe acolo si nu aveam simptomele astea ![]() detalii despre ce si cum se curata nu stiu sa-ti dau, ca a facut asta mecanicul, nu eu, dar sigur stiu baietii sa iti explice. sub capota masinii mele nu prea era decat praf. vechi, ce-i drept, si tot a imbacsit clapeta aia. vezi si tu intai curata pe-acolo, incearca solutiile simple si necostisitoare, apoi treci sa te gandesti la senzori, sonde, pompe, etc. cand mi-a decedat partial pompa de benzina imi murea mototul de tot si stateam ceva pana il porneam iar. plus ca bazaia biata pompa de te apuca mila. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 03:41 PM |