IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> despre axa cu came
Guest_jaffar_*
post Oct 18 2005, 01:02 PM
Post #1





Guests






am tot citit/auzit ca axa cu came e caracterizata de nu stiu ce grade, banuiesc ca e unghiul la care se afla camele fata de pozitia "0", sau ceva in genul asta. sau este unghiul care reprezinta bucata de cerc "lipsita" de cama, cind supapa e complet inchisa ? sau altceva ?

ce as vrea eu sa stiu, cum anume functioneaza chestia asta mai exact... adica de ce schimb eu unghiul cu o axa de sute de EUR si nu sucesc axa aia veche cu citiva dintzi, sau nu ma joc la avans sau alte prostii ?

sa ne explice cineva, pleeze. daca ar avea cineva o poza cu o axa normala (de x grade) si cu una "sport" (de y grade) sa le putem compara si analiza, ar fi super.

multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
George77
post Jan 5 2006, 07:01 PM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Da,asta te va ajuta dar la turatii ridicate cand masa de aer va avea suficienta inertie ca sa autoalimenteze motorul cu amestec si sa aibe timp sa umple cat mai mult cilindrul cu amestec avand in vedere vitaza f mare a pistonului ,bine faza cu autoalimentatrea intra in actiune atunci cand exista o galerie de admisie cu rezonanta ceea ce am vazut ca BMW nu duce lipsa,rezonatorul fiind cutia aceea pe cae o formeaza galeria de admisie si ai putea sa ii dai chiar si 5 grade dar la arborele cotit ,diagrama distributiei se face numai dupa gradele arborelui cotit.cat timp nu interfereaza supapa cu pistonul este bine dar sa ai grija ca daca maresti turatia motorului ar trebui sa ii mai pui un rand de arcuri daca nu are la supape sau sa pui unele m,ai tari dar nu la ochi ,trebuie un pic studiata problema ca dupa aceea dai in alte alea,uzuri premature sau ruperi de culbutori,asa su arcurile stok nu o sa mai urmareasca cama supapei si vor aparea probleme,nu ce va mai respecta diagrama distributiei


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:04 PM