![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
De ce sa schimb motorul, cand eu de fapt vreau sa schimb diferentialul open cu unul blocant, sunt doar in dubii cu raportul lui, blocantul te ajuta si daca ai 1,6 si daca ai 2,0 si daca ai 2,5...si la ce hazna ca ai 2,5 si diferential open? la schimbarea motorului ai pus in calcul si costurile cu omologatul?pt mine e masina de zi de zi, nu doar o a doua masina care s-o folosesc doar la o plimbare "sa ma dau mare" si oricum multi sunt de parere ca un 2,0 jetronic reglat bine si in mintile lui poata sa tina piept cu brio multor masini...Nu-mi trebuie sa ma duc la curse, sau sa pornesc de pe loc sa nu o pot tine, vreau doar sa am un sprint mai bun, la depasiri si sa ma descurc mai usor in traficul aglomerat, si in caz ca ma mai enerveaza unul prin trafic... Ma enerveaza ca am vazut o regula la "meseriasii" mecanici...toti stiu sa schimbe un motor, dar putini chiar au habar sa lucreze la motoare, sa schimbe un semering, o distributie, sa rectifice o chiuloasa sau o supapa, ca de e mai ieftin sa pui un 2,5, ca poate si cu ala ai un noroc ca incepe si iti manca ulei mai mult ca benzina dupa 1000km...oricum e clar cine isi ia 2,5 decat aia care le iau de forjat, greu gasesti un motor in stare buna...si oricum prefer sa pastrez masina originala, cu motorul cu care a iesit ea din fabrica, ca strutocamile sunt destule pe drum
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 06:49 PM |