![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut. are un prieten un 316i din 89 si are o problema. va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. stiu ca ordinea de aprindere la el e 1-3-4-2, dar intrebarile mele sunt :
1. din ce parte a masinii (fata sau spate) se numara pistoanele? 2. care este exact ordinea de montare a fiselor de la delcou la bujii? (1 la delcou este in partea de jos - spre pamint - sau in partea de sus - spre dosul capotei?). v-as fi recunoscator daca mi-ati expilca detaliat aceste aspecte deoarece a motorul ursului a mers in mai multe combinatii de aranjare a fiselor de la delcou la bujii, dar la una din combinatii a dat rateu de s-a spart finala. multumesc. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
mda. am dat capacu de la delcou jos din nou si e numerotat de sus in jos astfel 4,2,3,1. ordinea cilindrilor e intradevar din fata in spate 1,2,3,4. insa ce problema era: nici fisele bujiilor cu delcoul nu erau montate in ordine, plus ca motoru era sarit de la punct cu doi dinti. am remediat treaba cu distributia, masina pornea sfert(desi nu tinea relantiul) si mergea rotund, chiar se plafona (nu are turometru)
![]() ![]() -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 06:52 PM |