![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Shark cred ca pui problema putin gresit.... Problema cred ca nu e diferentialul.... problema cred ca e motorul
Un motor de 1.6 e "defect" de cand iese pe portile fabriciii.... Ce pretentii ai de la un 1.6 si 100 de cai ca mai mult are loganul de 16 valve... ( Sa ma scuteasca moralistii ca nu se compara motorul de 100 de cai de bmw cu motorul de 100 de cai de renault...) Schimba draq motorul cu un 2.5 si o sa ai senzatia dupa ce treci de pe 1.6 pe 2.5 ca nu tii masina pe strada cand pleci cu ea de pe loc in forja.... Diferenta e colosala si de la 2.0 la 2.5 dar de la 1.6 la 2.5.... Pai ce faci frate din masina aia .... rashnita de cafea ? O sa bazaie pana la 80 la ora dupa care o sa ai viteza maxima la 83..... hai 85 ( treaca de la mine ) Bineinteles ca exagerez dar nu cu foarte mult... Uite de pilda un motor de 2.0 de E36 il gasesti cu 500 de euro cu tot cu calculator si cutie... ce draq pt 20 de milioane de lei vechi te mai complici sa schimbi diferentialul ? hai sa fim seriosi ... Pt oricine isi doreste cat de cat o putere mai mare 500 de euro chiar e o suma de mizerie indiferent de cati bani cashtigi ... Mai cu un imprumut mai cu o bere mai putin in cateva luni (zic) e imposibil sa n-ai banii chit ca mergi 2 luni cu autobuzul si economisesnti banii din benzina.... This post has been edited by the_rifle: Feb 10 2009, 01:28 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 04:41 PM |