![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut. are un prieten un 316i din 89 si are o problema. va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. stiu ca ordinea de aprindere la el e 1-3-4-2, dar intrebarile mele sunt :
1. din ce parte a masinii (fata sau spate) se numara pistoanele? 2. care este exact ordinea de montare a fiselor de la delcou la bujii? (1 la delcou este in partea de jos - spre pamint - sau in partea de sus - spre dosul capotei?). v-as fi recunoscator daca mi-ati expilca detaliat aceste aspecte deoarece a motorul ursului a mers in mai multe combinatii de aranjare a fiselor de la delcou la bujii, dar la una din combinatii a dat rateu de s-a spart finala. multumesc. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa spui ce tip de motor este!316 din 89 ar trebui sa fie M40 ceea ce ar simplifica putin treaba!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:23 PM |