![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mda...deci s-a dus si nr.2 si a venit randul lui 3.
Tir'ul 3 este un e46, cum se vede si in poze, 318i valvetronic 143cp, iesit pe poarta fabricii in februarie 2002. Si 2 poze... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Mai scriu si eu cate ceva pe aici ca s-a cam invechit topicul...
TIRU' a ajuns la 112.500km, a suferit o revizie la 111.000, care a constat in schimbul de ulei si de filtre, apoi, am mai schimbat bieletele de la bara stabilizatoare de pe spate, bucsele aferente, amortizoarele spate si flansele....acum toata articulatia este noua fata-spate, are amortizoare SACHS ADVANTAGE, suspensia a devenit un pic mai tare bineinteles, dar s-a imbunatatit stabilitatea. Pe langa acestea in urma cu vreo 3 saptamani masina a primit o vopsea noua, un parbriz nou si bandouri noi, deoarece prezenta mai multe zgarieturi, o usa am gasit-o infundata in parcare, am gasit la fel o indoitura pe capota etc...si ca tot expira casco si trebuia sa o asigur in alta parte, am revopsit-o total.... Ca planuri de viitor, daca ma mai apuca vara cu ea, ca ma gandesc la altceva ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 01:20 AM |