![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 232 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 975 Car: 2 x E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Salutare!
Acum ceva timp am luat acest 325iX (fostul BUT) pt drift. Masina avea diferentialul fata spart asa ca l-am inlocuit, curios fiind, cum se comporta masina cu 4x4. La cercuri e tare pt ca se invarte ca un titirez, dar in rest nimic special, avand in vedere ca la prima ninsoare era incontrolabila la peste 40 km/h. Pe 30 dec in drum spre pitesti s-a dus flansa din fata, si cu toate ca nu era in plan chiar acum, am inceput cu ajutorul unui mecanic, sa o modific. Masina nu mai are interior de cand am cumparat-o, acum sunt doar 2 scaune Sparco. Momentan am facut urmatoarele: 1.montat cutie normala, pt ca am grup 3.91, deci destul de scurt pt o cutie ZF 2.frane schimbate 3.filtru de aer K&N 4.short-shift 5. kit distributie Sunt multe de facut la ea, dar o iau incetul cu incetul. Vreau sa va rog sa-mi spuneti ce credeti voi ca ar trebui pus pe ea si ce nu, incepand de la spoilere pana la jante. Caut jante albe sau negre mat pt ea. ceva poze? Multumesc si numai bine P.S.: revin cu poze maine This post has been edited by Vlad_RLG: Jan 9 2009, 02:27 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Roata nu trebuie să aibă alt diametru, jantele nu se montează după ureche. Am vazut un Clio cu jante pe 17". Alea erau montate dupa ureche. QUOTE Există calculatoare de dimensiuni pentru pneuri astfel încât să nu difere diametrul când schimbi jantele. Pai interesul era sa pui roti mai mici decat cele din talon. QUOTE Dacă pui jante după ureche, nici măcar viteza din bord nu va mai fi afişată corect. Nici nu ai nevoie de vitezometru. QUOTE Maşinile puternice au discuri mari pentru că acestea disipă mai bine căldura, astfel se răcesc mai repede. Corect. QUOTE Cum adică o roată mai mare înmagazinează mai multe energie? E vorba de greutate nu de "energie înmagazinată". Ba da, e vorba de energie. De exemplu cand te duci in Carrefour iti e mult mai usor sa te plimbi cu caruciorul gol decat daca pui 2 baxuri de bere in el. O roata mai mare are alta "inertie" decat una mica. De exemplu, daca ridici masina pe cric iti va fi destul de usor sa rotesti roata cu mana decat daca ai ridica un camion si ai incerca sa ii rotesti roata cu mana . Si asta pentru ca roata de camion are masa mai mare si diametrul mai mare. Alt exemplu: daca ai 2 roti de mase egale, dar una cu diametrul de 40cm si una cu diametrul de 80cm iti va fi mult mai usor sa o pui in miscare pe cea de 40 decat cea de 80 . ( tinand cont ca incerci sa le rotesti de la 10cm fata de centru ) . Alt exemplu : mergi cu bicicleta cu 20 km/h . Iti este usor sa misti ghidonul stanga-dreapta . Daca mergi cu 80 km/h iti va fi muuult mai greu sa misti de ghidon, si asta pentru ca roata acumuleaza energie. Alt exemplu: titirezul. Asta cred ca e cel mai bun exemplu. Titirezul cu cat se roteste mai repede cu atata este mai "stabil". Cans viteza lui unghiulara scade, el se va dezechilibra si va pica . Sper sa fi inteles si sa imi dai dreptate. ![]() Inca o data, repet, sunt multi care monteaza rotile dupa "ureche", pun roti mai mari doar pentru ca arata mai bine. ps: eu am avut pe masina 195.50r16 ... acelasi diamtru ca cel din talon . Dar erau mai putin confortabile decat 205.55r15 . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 04:41 AM |